Fra AM til AM
Digital markedsføring ”sover aldrig”, men det skal du og dine medarbejdere kunne - helst med ro i maven og med en forsikring om, at virksomhedens marketingaktiviteter trygt er overladt til AM/AM. Det er dét, som er det vigtigste. At AM/AM kan aflaste, tage ansvar, agere professionelt og sagligt samt være den sparringspartner, der er med fra start til slut - fra AM til AM.
KORT & GODT
Indgangsvinkel
AM/AM tilbyder en skræddersyet løsning til virksomheder, som ønsker at styrke deres digitale tilstedeværelse. AM/AM vil være den stabile samarbejdspartner i en digital verden, som kan være kompliceret at navigere i. Markedsføring kan være flyvsk og kompleks. Det kræver tid og energi at være konsekvent, at finde på nye tiltag, at holde sig opdateret, at følge med udviklingen og ikke mindst at evaluere. Det kan virke uoverskueligt at skulle forholde sig til brandidentitet, kommunikationsstrategier, marketinginitiativer, story-telling, en SoMe strategi og dertil content creation. Til gengæld er det nødvendigt.
AM/AM kan aflaste og gøre den komplekse digitale markedsføring til en konkret plan. Vigtigst af alt kan AM/AM fjerne bekymringerne og den dårlige samvittighed. Opskriften på succesfuld markedsføring ligger ikke i abstrakte enten-eller muligheder, men i realistiske kombinationer, der er gennemprøvede, og som virker. AM/AM kan skabe et æstetisk, kreativt og inspirerende univers med en underliggende kommerciel vinkel, men AM/AM kan også sørge for, at universet bliver vedligeholdt og bliver ved med at udvikle sig.
AM/AM vil ud fra en saglig og professionel vinkel være den erfarne samarbejdspartner, der stadig er ung og nysgerrig. Uanset virksomheden eller opgavens omfang, er indgangsvinklen altid den samme - langsigtede brandingløsninger. Løsninger der er gennemtænkte, løsninger der skaber værdi for virksomheden og dens kunder. AM/AM gør sig umage - ikke fordi det er nødvendigt, for det er det, men fordi det er sådan med passion. Man kan ikke lade være.
Kompetencer
• Professionalisme, saglighed & ærekærhed
• God energi & positivt mindset
• Stærk kommunikatør
• Respekt for det skrevne ord
• Koordinering & overblik
• Deadlineforståelse
• Forretningsforståelse
• Effektivitet & kort fra call-to-action
• Gennemsigtighed & vidensdeling
• Evaluering & rapportering
• Skelen til udvikling, tendenser & adfærd